|
|
|
|
Systemy alarmowe z rodzin C454 i C455 są nowoczesnymi układami mikroprocesorowymi przeznaczonymi do zabezpieczania wszelkiego typu pojazdów. Możliwości autoalarmu: q zdalne załączanie i wyłączanie systemu za pomocą pilotaq ponad 1 000 000 000 000 różnych kodów q zmiana kodu po każdym użyciu q inteligentny antyscaning uniemożliwiający przechwycenie kodu q pasywne załączanie - automatyczne załączanie się systemu z opóźnieniem, w przypadku gdy właściciel zapomni załączyć go pilotem q aktywne załączanie Ľcentralny zamek) q samozałączanie Ľpilotem nie zostaną w określonym czasie otworzone drzwi q wizualne wskazanie załączenia i wyłączenia (LED i światła awaryjne) oraz opcjonalnie dźwiękowe (syrena) q przejście w stan czuwania po 3 sekundach od chwili włączenia q automatyczne zamykanie drzwi (w pojazdach z centralnym zamkiem) q blokowanie zapłonu silnika w stanie czuwania i alarmu q możliwość zabezpieczenia szyb i wnętrza samochodu ultradźwiękowym czujnikiem ruchu (opcjonalnie) q wykrywanie otwarcia drzwi oraz pokryw bagażnika i silnika q możliwość wykrywania uderzeń w karoserię za pomocą piezoelektrycznego czujnika uderzeń (w przypadku C455 opcjonalnie) q natychmiastowe włączenie syreny i świateł awaryjnych w przypadku naruszenia któregokolwiek z punktów chronionych q ignorowanie bodźca, który kilkakrotnie wywołał alarm i nie spowodował reakcji właściciela q sygnalizacja przyczyny wywołania alarmu przy wyłączaniu systemu q możliwość podłączenia radiowego powiadamianie o alarmie (opcjonalnie) q możliwość zastosowania syreny z awaryjnym zasilaniem (opcjonalnie) ZAŁĄCZANIE SYSTEMU STAN CZUWANIA I ALARMU q otwarcie drzwi, pokrywy bagażnika lub pokrywy silnikaq uderzenie w pojazd (karoseria, szyby) q ruch w kabinie Podczas alarmu (ok. 30s) uruchomiona zostaje syrena, pulsują światła awaryjne oraz wysłany jest sygnał powiadomienia radiowego (nadajnik i odbiornik informujący właściciela o alarmie stanowią dodatkowe
wyposażenie systemu). Po zakończeniu alarmu system przechodzi w stan czuwania (po ok. 3s) oczekując na następny bodziec alarmowy. Gdyby złodziej zniszczył lub odłączył syrenę, działająca blokada zapłonu uniemożliwi mu uruchomienie
silnika. W przypadku odłączenia akumulatora lub odcięcia całego systemu, alarm zostanie wywołany z akumulatora wewnętrznego systemu (wersja z
awaryjnym zasilaniem). WYŁĄCZENIE SYSTEMU q dwa "piknięcia" syreny - alarm wywołany przez czujnik uderzeń (jeśli jest zainstalowany)q trzy "piknięcia" syreny - alarm wywołany przez czujnik ruchu (jeśli jest zainstalowany) q cztery "piknięcia" syreny - alarm wywołany przez czujnik otwarcia drzwi. Po wyłączeniu systemu pilotem, układ przechodzi w stan oczekiwania na wejście. Gdy w określonym czasie (ok. 30s) nie zostaną otwarte drzwi, centralka powróci do stanu czuwania. Po wejściu do pojazdu i zamknięciu drzwi, dopiero przekręcenie kluczyka w stacyjce definitywnie wyłącza system na czas podróży. Brak sygnału wyłączenia ze stacyjki pojazdu w ciągu 5 min od zamknięcia drzwi spowoduje samozałączenie systemu.
WYŁĄCZENIE FUNKCJI PASYWNEGO ZAŁĄCZANIA SIĘ UWAGI v w skład urządzenia wchodzą dwa identycznie zakodowane piloty oraz dwa klucze serwisowe służące do awaryjnego wyłączania systemu (stacyjka systemowa znajduje się w obudowie syreny alarmowej)v zmniejszenie zasięgu działania pilota lub trudności z wyłączaniem i załączaniem systemu kwalifikują do wymiany baterię pilota v włączony zapłon uniemożliwia zmianę stanu systemu alarmowego v przekręcenie kluczyka serwisowego w gnieździe syreny powoduje elektryczne odłączenie systemu od instalacji samochodowej, co odblokowuje zapłon i umożliwia wyjęcie akumulatora bez wywołania alarmu FUNKCJONALNOŚĆ AUTOALARMÓW
* może współpracować z istniejącymi zamkami |
cassini s.c. e-mail: |